تیم ملی فوتبال ایران، بیستم جهان و دوم آسیا توافق حکیمی با پاری سن ژرمن توافق وینگر برزیلی تراکتور با گل گهر داستان شکایت پیچیده پرسپولیس و بیرانوند تمرکز نکونام روی خرید‌های دفاعی| چهار خرید داخلی فقط یکی مهاجم جدایی مرادمند از استقلال قطعی شد|مقصد بعدی کجا است؟ استقلال، پرسپولیس و ۴ بازی قبل از لیگ نخبگان مربی خارجی جدید در راه استقلال قراردادهای ویژه برای خارجی‌های استقلال حسن یزدانی به افتتاحیه المپیک نمی‌رسد؟ قلعه‌نویی و میثاقی در کنار هم! درخشش مهدی طارمی در اولین بازی با لباس اینترمیلان+ ویدیو گل و پاس گل سپاهان مدافع استقلال را جایگزین رضاییان کرد | حردانی طلایی پوش شد بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس + عکس و فیلم دروازه‌بان استقلال در راه اراک قرارداد بیرانوند با تراکتور امضا شد + عکس سامان فلاح استقلالی شد + عکس ۳۰ تیر؛ روز مهم برای بیرو و درویش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا(ع) + فیلم ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست
سرخط خبرها

جدایی مرادمند از استقلال قطعی شد|مقصد بعدی کجا است؟

  • کد خبر: ۲۳۹۶۱۸
  • ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
جدایی مرادمند از استقلال قطعی شد|مقصد بعدی کجا است؟
با جذب سامان فلاح جدایی محمد حسین مرادمند از استقلال قطعی به نظر می‌رسد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، با آغاز تمرینات استقلال و غیبت‌های مکرر محمد حسین مرادمند در تمرین استقلال به نوعی مشخص بود که مسئولان باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد این بازیکن تردید‌هایی دارند و به احتمال زیاد نام این بازیکن در فهرست جواد نکونام نیست. البته سرمربی استقلال همواره سعی می‌کرد لیست ورودی و خروجی خود را مخفی نگه دارد، اما به هرشکل با جذب فلاح و تداوم حضور بازیکنانی همچون سلیمی، سهرابیان و سیلوا مشخص شد که استقلال مرادمند را در ترکیب خود نخواهد داشت.  


روز گذشته با حضور فلاح تعداد مدافعان استقلال بدون مرادمند به عدد چهار رسید، علاوه بر آن روزبه چشمی نیز قابلیت بازی در این پست را دارد و به این ترتیب باید تداوم حضور مرادمند در استقلال را منتفی دانست. شاید اگر مرادمند درمذاکرات اولیه خود با باشگاه استقلال رقم کمی را پیشنهاد می‌داد ماجرا به طور دیگری پیش می‌رفت، اما مدافع استقلال تصور می‌کرد باشگاه استقلال پیشنهاد مالی او را چشم بسته قبول کند که هرگز این اتفاق رخ نداد.

مسئله مرادمند البته سن هم هست و با توجه به اینکه او بازیکن جوانی محسوب می‌شود و در پست او گزینه‌های متعددی حضور دارند پیشنهاد آن چنانی از دیگر تیم‌ها ندارد. تصور بود که این بازیکن راهی فولاد یا تراکتور شود، اما تا کنون هیچ یک از این دو تیم خواهان جذب مدافع استقلال نشده‌اند.

از سویی از پرسپولیس نیز به عنوان یکی از مشتریان جدی این بازیکن یاد می‌شد، اما تا کنون نیز خبری از جذب مرادمند توسط باشگاه رقیب هم نشده و به نظر می‌رسد تمایل صد در صدی روی جذب این بازیکن از سوی این باشگاه وجود ندارد و به نوعی مرادمند اولویت تیم‌های مدعی برای عقد قرارداد نیست.

با این حال با توجه به تجاربی که این بازیکن دارد، در روز‌های آتی قطعا او تیم جدیدش را انتخاب خواهد کرد، اما ممکن است تیم جدید او جز تیم‌هایی باشد که در میان مدعیان قرار گرفته‌اند و شاید او را فصل بعد در تیمی ببینیم که چندان مدعی نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->